O Bonami.cz

Milujeme pěkné bydlení!

Denně pro vás hledáme a pečlivě vybíráme nové produkty do domácnosti. Přinášíme nábytek, doplňky a dárky, které potěší vás i vaše blízké. A dáváme jim speciální cenovku, abyste si je mohli dopřát. Podporujeme mladé a talentované designéry a české výrobce. Chceme vám pomoci vylepšit prostředí, ve kterém žijete, a udělat vám radost.

IMG_98751-e1434443642540

Jste designér, výrobce nebo distributor zajímavých produktů do domácnosti? Dejte nám o sobě vědět a my o vás dáme vědět světu! Kontaktujte nás na info@bonami.cz

40 komentářů

  1. Kateřina Lišková Komentáře

    u osušek postrádám to nejdůležitější a to gramáž a druh bavlny

    • Dobrý den, Kateřino, pokud vám můžeme jakkoli pomoci s parametry u konkrétních produktů, určitě se na nás neváhejte obrátit – stačí nám zaslat název produktu či odkaz. Veškeré dotazy můžete směřovat také na sluzebnicek@bonami.cz, kde jsme vám k dispozici každý všední den. Děkujeme vám a přejeme krásný den.

  2. Johana Tesařová Komentáře

    Dobrý den,

    chtěla jsem se podívat na vaše stránky, ale vzhledem k tomu, že je po mě striktně vyžadován email nebo like na fb, na vaše stránky se odmítám podívat.

    Hezký den,
    JT

    • Dobrý den, Johano, děkujeme moc za váš názor. Na Bonami nabízíme produkty, které máme v drtivé většině jen v omezeném počtu kusů. Proto bychom rádi nechali přednostní vstup a možnost koupě pro ty, kteří mají o produkty opravdový zájem. E-mail je využíván pouze k zasílání newsletterů, kde vás informujeme o nových akcích. A i ty lze zrušit, takže vám nebudeme nic zasílat. Díky moc za pochopení a přeju krásný den, Vendula z Bonami

      • Asi by Vám to měl někdo vysvětlit ještě jednou. O Vaše výrobky jsem měl vážný zájem, ale pokud Vaše webovská stránka tvrdošíjně požaduje registraci ještě než si ji vůbec prohlédnu, tak okamžitě ztrácím zájem a spíše naopak získávám nechuť o VaŠÍ firmě respektive výrobích vůbec přemýšlet.

        • Zbytečně se tu čílíte. Ve světě je takovýto sběr kontaktů dnes běžná praxe.

          Mnoho čechů má stejný postoj jako vy. Tím že nenakoupíte nakonec ale uškodíte jen sám sobě a tahle firma nakonec stejně prodá, protože lidí ochotných to lajknout nebo jim dát email bude stejně dost.

          Pokud vás to opravdu tak pohoršuje, založte si jeden „falešný“ email na který nebudete chodit a který budete vždy v těchto případech uvádět.

  3. Sylva Novakova Komentáře

    Dobry den, souhlasim s pani Tesarovou, mozna by jste meli stranky obecne skryt a posilat jen nabidky e-mailem, aby to nahodou nevidel neregistrovany uzivatel. V dnesni dobe moc nerozumim teto obchodni politice – cim mene ukazovat a mene zbozi mit tim lepe, kdy se naopak vetsina obchodniku snazi vyjit vstrict zakaznikovi a nabizi zbozi jak nejpruzneji to jde. Drzim vam palce…

    • Dobrý den, Sylvo, chápeme Váš postoj, ale rozhodli jsme se prozatím pro tento způsob fungování i komunikace se zákazníky a jen opravdu na každém, zda se pro registraci rozhodne či nikoli. Přeji krásný den, Martina z Bonami

  4. Dobrý den, možná jsem zaspala, ale mužu tady někde zjistit ,kdo vyhrál vánoční fotografickou soutěž Bonami?

  5. Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, zda se budou již ukončené kampaně někdy opakovat, nebo jestli je možné získat ještě někdy někde zboží z již skončených kampaní. (konkrétně dávkoač na vatové tyčinky – lotus). Moc se mi líbil , ale objevila jsem ho až po skončení kampaně. Děkuji za odpověď a přeji hezký den :-)

    • Dobrý den, Lidko,

      určitě nevylučujeme, že se kampaň Qualy bude v budoucnu opakovat, jen Vám v současné chvíli nejsem schopni říct, kdy se tak stane. Proto nás určitě sledujte :) Pokud budeme kampaň znovu připravovat, určitě budeme myslet na to, abychom zařadili také dávkovač na vatové tyčinky.

      Přejeme krásný den,

      Martina z Bonami.cz

  6. Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, zda se vyprodané věci, znova objeví k prodeji. Mám veliký zájem o kabelku s motivem létajících balónů. Děkuji za odpověď. S pozdravem Klára S.

  7. Prosím o zjednodušení přístupu a ne pře nějakou registraci přes fejsbůk,nebo seznam.
    Děkuji

    • Dobrý den, Jane, rádi bychom Vám udělali radost tím, že by bylo možné se na náš web podívat bez registrace, ale možné to v tuto chvíli není. Na Bonami máme registraci proto, že naše originální kousky jsou často v omezeném množství, takže chceme nechat jako první nakupovat právě ty, kteří o ně mají opravdu zájem, tedy registrované členy. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, Martina

  8. Pokud využiji služby placení po 14 denním vyzkoušením, jakým způsobem poté platba proběhne? Mohu zaplatit příkazem k úhradě?

    • Pěkný den přejeme,

      jakmile vám přijde balíček domů, najdete v něm fakturu. Když si budete chtít zboží ponechat, pak fakturu zaplatíte bankovním převodem, kartou anebo QR kódem v aplikaci vaší banky. A když to prostě nebude ono, balíček nám jednoduše vrátíte bez placení:) Kdyby vás zajímalo víc informací, mrkněte k nám na web: https://www.bonami.cz/platby

      Hezký den,

      Vendula

  9. Zaujímalo by ma prečo neponúkate platbu PayPal a či ju plánujete zaradiť v blízkej dobe do možností platieb. Ďakujem vopred za odpoveď.

    • Hezký den, Gabrielo,

      přemýšleli jsme nad různými způsoby platby a vyšlo nám z toho, že PayPal není u nás zase tolik využívaný, takže jsme raději nechali jen běžné a nejvíc používané způsoby jako platbu kartou, převodem či dobírkou. Zatím nemáme v plánu PayPal zařadit, ale kdo ví, třeba se jednou stane opak:)

      Děkuju moc za pochopení a přeju krásný den,
      Vendula

  10. Monika Dušáková Komentáře

    Dobrý den,ráda bych se zeptala tak 2 měsíce nazpátek jste měli v nabídce čalouněné křesla která mi utekla,myslíte,že se daji ještě někde dohledat?děkuji

  11. Dobrý den, chtěla jsem se podívat na vaše stránky a vybrat pro dceru houpací židličku, ale vzhledem k tomu, že je naprosto nemožné se na vaše stránky podívat bez registrace a nebo bez facebooku tak ztrácím zájem o vaši nabídku. Naprosto nechápu váš přístup – čím méně lidí vaši nabídku uvidí tím méně lidí si vaše produkty koupí. Takže díky-nemám zájem- akorát mě to naštvalo a znechutilo…

    • Dobrý den, Álo,

      díky moc za vaši zprávu. Chápeme, že pro vás může být registrace neobvyklá, ale naše zboží nabízíme v omezeném množství kusů a jen na dobu určitou, takže bychom rádi nechali přednostní vstup a tím pádem i možnost prvního nákupu právě těm, kteří mají o designové kousky opravdu zájem. Údaje jsou použity opravdu jen pro registraci, nemusíte se bát, že bychom s nimi nakládali jakkoli dál. Klidně nás můžete sledovat zatím na Facebooku, kde můžete vidět, co zrovna nabízíme, a podle toho se případně rozhodnout, jestli chcete být součástí Bonami: https://www.facebook.com/bonami.cz

      Díky moc a mějte se krásně,
      Vendula

  12. Dobrý den, zdraví všechny příznivce i zarputilce obchodů na netu..u bonami jsem už 2x nakoupila a ještě znovu objednala. Mají krásnou prezentaci nádherných kousků. Jsem na mateřské, takže víme jak to chodí, ale nějakou tu radost si přece udělat musím. Já jsem s tímto obchodem spokojená, naprosto. DÍKY Jája

  13. Dobrý den přeji všem. Na Bonami.cz nakupujeme celá rodina překrásné a designové originální věci, dekorace aj. Jsme nadmíru spokojeni s kvalitou a dodáním zboží. Můžu všem doporučit, že registrace přes e-mail vám zabere 3 minuty. A díky tomu máte posléze přehled o své objednávce. Jsem velice spokojená s formou na bábovku Rondo. Bábovka jde krásně vyklopit a na talíři vypadá nádherně. Mnohem lepší než všelijaké silikonové formy. Přeji všem hezký den. :)

  14. dobry den, moje dnesny objednavka selhala v momente placeni a jeji platnost vyprselo – nikdy pred tim se mi to nestalo – nakupuji u vas pravidelne – podle mne patrim k top zakaznikum:) prosim o obnoveni objednavky a zaslani udaju pro platbu. dekuji! zuzana

    • Barbora Votavová Komentáře

      Dobrý den Zuzko,

      předala jsem to kolegyni ze zákaznické podpory, brzy se Vám ozve. :)

      Bára

  15. Dobrý den,stále marně čekám na krásné povlečení v prodloužené dílce /140×220 cm/ Vím,že klasika převažuje,ale vysokých lidí je stále víc a náš výběr je velmi omezen….nemůžete popostrčit výrobce? Děkuji Přichystalová

    • Barbora Votavová Komentáře

      Dobrý den Evo,

      kampaň se značkou Wenko budeme určitě v budoucnu opakovat a pokusíme se ulovit i tento kousek. :) Zatím si ho můžete dát pomocí žlutého tlačítka u popisku sledovat a jakmile ho zase budeme mít, pošleme vám e-mail.

      Hezký den,
      Bára

  16. Vaše zboží je nádherné a kvalitní, ráda u Vás nakupuji. Jsou zvláštní. Jen je mi líto, že objednané zboží už není a zjistím to až když jdu pro zásilku. To je škoda.

  17. Dobrý den.Dají se nějak získat předměty z kolekcí,které již skončili? Moc se mi líbí jedna slánka a pepřenka a bohužel mi již nejde objednat. Děkuji Hofmanová

    • Dobrý den, Petro,

      váš zájem o naše produkty nás moc těší!:)
      Bohužel pokud již kampaň skončila, objednání zboží není možné.
      Doporučuji však kliknout na tlačítko „sledovat“, jakmile se kampaň znovu objeví v nabídce, budeme vás ihned kontaktovat e-mailem, aby vám vybrané kousky neutekly!:)

      Přeji fajn den!
      Gabriela

  18. Dobrý den! Ráda bych si objednala např. křeslo. Je možné vyzkoušet na nějaké výdejně jak se na něm sedí a zda je pohodlné? Nechci pak řešit jeho vrácení například z bytu. Také nedám cca 6 tisíc za něco, když nevím, jestli mi po všech stránkách vyhovuje. Děkuji za odpověď.

    • Dobrý den, Zdeňko,

      bohužel v současné době žádný showroom ani kamenný obchod nemáme, není tedy možné vidět zboží předem, mrzí mě to.
      Pokud by vám však zboží nevyhovovalo, není problém jej u nás vrátit, a to až do 30 dnů.
      Věřím však, že budete spokojena!:)

      Krásný den,
      Gabriela

  19. Dobrý den,pouze jednou jsem zavítala na vaše stránky s tím,že se chci podívat na výrobky,nejen že jsem se musela zaregistrovat,ale stále mi chodí do emailu vaše nabídka.Prosím o zrušení,děkuji,D.H.

  20. sylvie sedláíčková Komentáře

    Měla jsem u Vás objednávku č. 7082782 a7069559. U obou jsem měla sdělit spokojenost. Velice se nám přehozy a povlečení líbilo a tak chci projevit radost ze zaslaných věcí. Sousedka , jak viděla přehozy, hned si také u Vás objednala a těší se, že jej brzy dostane. Děkuji za vyřízení a za pěkné věci do ložnice S pozdravem SYlvie Sedláčková, olomouc

    • Kateřina Mikešová Komentáře

      Dobrý den, Sylvie, děkujeme za milý komentář, jsme rádi, že jste měla z objednávek radost. Pěkný den, Kateřina

Přidat komentář

Navigate